۶ پاسخ

قرقره کن و آب جوش بخور

نه ضرر داره

نه قرقره کن

عزیزم میتونی بخوری من برای حالت تهوع دکتر داده بود میخورم فقط دیفین ساده کامپاند نباشه

فک کنم دیفن هیدرامین معمولی اشکال نداره
ولی دیفن هیدرامین کامپان برای خانم های باردار ضرر داره حالا نمیدونم دقیق
میخوای آب نمک قرقره کن

من اول بارداریم مریض شدم دکتر گفت بهتره نخوری فقط قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری