۹ پاسخ

سلام ببخشید شربت دیفن هیدارمین ساده بدنیست بخورم توهفته پنج بارداری هستم

از دکترت بپرس
دکتر من اجازه میداد بخورم

شربت رو قرقره کن عزیزم نخور

تو ابنمک یزره سرکه سیب بریز هی قرقره کن

من دکترم واسم نوشت سادشو خوردم

لیمو عسل بخور

ن نخوری

ن فک کنم باید ساده باشه

ن نمیتونی چون دکتر به منم گفت ضرر داره جای اون نشاسته دم کن بخور

سوال های مرتبط

مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان محیا مامان محیا هفته دوازدهم بارداری
مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی