خانما من سرماخوردم میتونم دیفن هیدرامین بخورم؟

۶ پاسخ

نه برو دکتر

ن مم سرماخوردگی رفتم درمانگاه سرم وامپول زد وقرص استامیوفن

منم سرما خوردم ولی هیچی نخوردم
محض احتیاط دارو شربت هیچی نخور میوه اب میوه طبیعی بخور ان شاالله خوب میشی🤍

فک نمیکنم بتونی مصرف کنی
با دکترت مشورت کن
منم سرما خوردم ولی آب نمک قرقره میکنم و بینی و با سرم میشورم فقط

به من دیفین هیدرامین ساده داد
ولی باز ی دکتر برو

دیفن هیدرامین قرقره کن اما نخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری