سرماخوردم شربت دیفن هیدرامین بخور؟

۶ پاسخ

نه نمیتونی من دکترم گفت اگه خیلی شدید بود مریضی اجازه خوردن داری اونم یک بار نمیتونی سرخود بخوری
برای گلو درد هم گفت قرقره میکنی و میریزی بیرون قورت نمیدی ب هیچ وجه

میتونی بخوری

خیلی بدحالم جاخواب شدم چی استفاده کنم

بخوری

سلام عزیزم نه نمیتونی بتوری فقط قرقره کن توف کن

برو دکترت سرخودت چیزی مصرف نکن

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا مامان اریا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری