۶ پاسخ

ن نخور من مریض شدم رفتم دکتر بهم نداد
بجاش پرومتازین بهم داد بخورم

تو بدنت خیلی ضعیفه نخور اصلا ساده هم خوب نی بیشتر سعی کن بدنتو تقویت کنی مایعات هم زیاد بخور واسه سلامتیش هروز سوره حمد یا یس رو بخون انشاالله حفاظت میشه واسه خوشگلیشم سوره یوسف خیلی خوبه ولی از هرچیزی سلامتیش بهتره قرصای ویتامینی تو صد در صدی بخور❤

اب نمک قرقره کن خیلی تاثیر داره من دل نکردم دیفن هیدرامین بخورم ولی شنیدم میگن قرقره کنید بریزید دور بازم برو دکتر با دکترت مشورت کن

دیروز از دکتر پرسیدم گفت هیچ عیبی ندارد فقط کلداکس ک داروهای ترکیبی داره نباید بخوری دیفن عیب ندترع

بنظرم نخور

منم مریض شدم دیفن ساده بهم داد فقطم گف قرقره کنم بدم بیرون قورت ندم شربتو

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهفتم بارداری