دیفن هیدرامین رو میشه قرقره کنم ؟ سرفه دارم

۶ پاسخ

منم تو ۹هفته سرماخوردم بد هم دیفن مصرف کردم هم آزیترومایسن

بله، خوبه

اره من سرما خورده بودم . ایراد نداره قرقره کنی و بریزی بیرون

ریسک نکن بهتر هس استفاده نکنی چون ۹ هفته بارداری هس بزار نی نی جاشو محکم کنه

استفاده نکن هفته بارداری تازه هس

آره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری