سلام خوردن آب هویج مجازه در سه ماهه اول

۱۲ پاسخ

به هییییچ وجه

سلام نباید بخوری عزیزم ❤️

خیر خوردنش ضرر داره بخاطر شیرین بودن

من دکترم گفت درحد یه قلوپ دو قلوپ مشکلی نداره
اگه دلت میخاد خیلی خیلی کم بخور
خوردن بیش از حد مثلا بخایی همش بخوری ممنوعه

سلام نه عزیزم اصلا

گلم اینها دارین

تصویر

تو کل بارداری مجاز نیست ویتامین Aزیاری داره

نه.

نباید بخوری

نه گلی نخور

اصلا..

خیر نباید بخوری عزیزم🌱❤️

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عسل مامان عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری