خانوما کسی بوده روزی دوتا دمیترون خورده باشه ؟؟؟!!!

۳ پاسخ

بله من میخوردم امپولشم میزدم مشکلیم پیش نیمد برام
ولی عزیزم نون خشک یا نون سوخاری بخور
سیرابی که از مغازه بخری جون تعدا بالا ویتامین ب ۶ زیادی داره بگیر بخور خیلی کمکت میکنه

من ۸ ساعتی میخورم بازم زیاد اثر نداره دکتر گفت در حد چند ساعت هم حالت تهوع کم بشه بازم خوبه

اره من روزی۳تام میخوردم الان روزی یکی میخورم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری