بچها روزی دوتا دمیترون ضرر داره

۱۵ پاسخ

من سر دخترم روزی ۴ تا میخوردم الانم روزی ۳ تا هیچ مشکلی هم نداره اینجا بعضیا فقط مرض دارن ادمو بترسونن

من نه ماه رو با دمیترون گذروندم الهی شکر اتفاقی نیوفتاد

من سر دخترم خوردم الان سالمه🤲خداروشکر همه اینها حرفه وقتی ادم حالش بده مجبور

عزیزم من روزایی بود که روزی سه تاام می‌خوردم به قدری میوردم بالا که دیگ هیچی تو معدم نمی‌موند زرد آب میوردم بالا
ولی خب الان شنیدم میگن زیادش مضره با دکتر مشورت کن

منم هر ۱۲ ساعت میخورم دکترم داده

والا من حسم بهش مثبت نبود تحمل کردم و نخوردم دکتر هم بهم نداد ... شما اگه تجویز پزشکت هست بخور

مت میخوردم ولی روزی یکی

دکترت ببین چی میگه من که خوردم چیزی نشد

من روزایی که خیلی استفراغ داشته باشم یا میخوام برم مهمونی میخورم وگرنه سعی میکنم تحمل کنم

متوکلو پرامید بهور

من سه تا میخوردم، ولی از اون ور یبوست شدید میگرفتم

ب من دکتر گفت استفاده نکنم.سعی کن نخوری عزیزم

من ک دکتر بهم داده...ولی اینجا خیلی آدمو میترسونن.من 1دونه رو نصف میکنم نصف شو صبح میخورم،نصف شو دم غروب

سعی کن زیاد نخوری میگن بچه رو پیش فعال می کنه

دكتر من گفت اصلا نخورم و تحمل كنم

سوال های مرتبط

مامان jojo🐣 مامان jojo🐣 روزهای ابتدایی تولد
بابای رها بابای رها هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 هفته بیست‌ویکم بارداری