خانم ها شما داخل بارداری گوددی هم میخورین ؟

۸ پاسخ

قند گوددی زیاده

نخور خوب نیست

من بارداری اولم دو سه بار قهوه هم خوردم هیچی نمیشه

چی هست

والا من نخوردم خیلی هم چند روز پیش هوس کردم بعد متاسفانه آزمایش قند دادم بالا بود توی کاپوچینو هم نزدیک ۱۶ گرم قند هست دیگه کلا بیخیال شدم

من خوردم ولی درحدکم

من خیلی دوس دارم بخورم اما میگن ضرر داره نخوردم تاحالا

گوددی چیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری