سلام هم هفته ها شما امگا3هم میخورین؟

۱۱ پاسخ

دکتر من گفت از 30 هفته امگا بخور. الان نمی خورم

آره روز در میون

منم هفته ای دوبار میخورم

نه دکتر نداده

دکترم برا من نداد فقط قرص اهن .د۳.مولتی ویتامین.کلسیم و منیزیم

اره یه روز در میون میخورم

میگم به من مولتی دیلی دادن بخورم کسی خورده

ارع

یک روز در میون آره میخورم

من یه روز در میون میخورم

من هفته ای دوتا میخورم

سوال های مرتبط

مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۱ ماهگی
مامان 🩷ماهلین جان🩷 مامان 🩷ماهلین جان🩷 ۵ ماهگی
مامان پرهام و فندقم مامان پرهام و فندقم ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری