مامانایی که دیابت گرفتین عصر تا شب چیا میخورین ؟

۲ پاسخ

ولی ۱۲۵ بالانیست مگه نباید زیر ۱۴۰ باش؟

من قندم بالاست فعلا متفورمین میخورم ولی بخاطر ویار اکثرا گرسنه میمونم نارنگی وخیار وکاهو وهویج میخورم چون دیابت هم داری نمیتونی میوه های دیگه رو زیاد بخوری اجیل اگر میتونی بخور بادام وپسته

سوال های مرتبط