مامانایی که دیابت گرفتین با چه روشی قندتونو میارین پایین ؟

۷ پاسخ

انسلین خودکاری

رژیم غذایی

من از قبل بارداریم دیابت داشتم که از ماه چهارم بارداری انسولین میزنم .کدو سبز و ماست میخورم با غذام .با انسولین قند خیلی خوب کنترل میشه

با رژیم رعایت کردن صرفا😁

انسلين🫠

با انسولین🥲

من شنیدم بعد غذا سرکه سیب بخور اگه بدت میاد از بوش بریز رو سالاد
کلا قند ات میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣🩷 مامان جوجو ممد🐣🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری