مامانایی که دوقلو دارید کالسکه چه مدلی گرفتین؟ چه برندی بهتره ؟

۱۹ پاسخ

من کاوالو گرفتم
راضی ام کنار همه
من خیلی استفاده میکنم

درکل تنها با دوقلو یا چند قلو نمیشه بیرون رفت باید یکی کنارت باشه حتما برای خرید یا هرجای دیگه ایی که میخوای بری کمکت باشن.

منم هفته ی پیش مارک کیدیلو خریدم کنارهم هم شیکه هم تعریف برندشو خیلی شنیدم .

من خارجی دارم مایلر مارکش
کنارهمی
انقد عالیه عصای دستمه هر جا رفتم سفر بیرون خیابون رفتم از تمام در و رمپ ها هم رد میشه
پشت همی بچه پشتی اصلا دید نداره و به شدت نق میزنه و دعوا داری که کی جلو باشه

اگه قیمت مناسب میخوای مارک دیبا دلیجان کنارهمی بخر

تصویر

کیدیلو کنار هم

من یدونه چیکو جلو عقب گرفتم یدونه کنار هم عصایی دلیجان اون عصایی کلا دوبار استفاده شد اینقدر چرخاش ضعیف بود که بچه هام حالت تهوع میگرفتن توش اونو فروختم ولی چیکو عالیه عالی فقط جاگیره چون خیلی درازه ولی چرخاش و نشیمنگاهش فوق العادست بچه هامم هنوزم توش راحتن و راحت میشینن

من مدل دیبا دلیجان گرفتم کنار همی

مارک دلیجان خریدم پشت هم

کیکابو
کنار همه
ما راضی هستیم
ولی خب جمع کردنشو شوهرم باید باشه همیشه
برند گراکو بود‌که‌خیلی راحت تر جمع و جور میشد

من ببکو گرفتم
راضی ام
تا حالا چند بار استفاده کردم
کنار هم هست
یکم سنگین هست اما جنس اش محکم

ایرانی من پشت هم و کنارهم استفاده کردم هیچکدوم خوب نبود
اگه میتونی خارجی چند حالته بگیر
یا ۲تا عصایی جدا بگیر

بنظرتون پشت سرهم دعوا نمیشن یکی بگ من جلو اون یکی من جلو؟ سرهمین میگم کنارهم بگیرم

پشت سرهم بگیر جفت هم نگیر

مارک دلیجان بگیر مارک عرابه نگیر

من جیکل خریدم چون نسبت به همه ی کالسکه ها کوچیکتر و جمع و جور تره

منم دلیجان خریدم ازینایی که روبرو همه مناسب و خوب مگه میخوان چیکار کنند نهایت ۲سال استفاده میشه

منم مارک دلیجان خریدم هم قیمت مناسب هم اینکه عالیه

بله عزیزم کاملا طبیعی و ناخواسته😑😑

من کیدیلو lb100 گرفتم انگار ک خوبه😆

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 روزهای ابتدایی تولد