خانوما شما کالسکه چه برندی و مدلی خریدید؟

۱۱ پاسخ

من کیدیلو خریدم فکککک کنم مدل z8

من فورسیزر مدل مامالاو اگ اشتباه نکنم

اینفنتس

دلیجان گرفتم خوب

من اسپیرینگ گرفتم

دلیجان عزیزم هم خوش جنسه هم خوش قیمت

من کیکابو خریدم برند بلغارستان المانه اگه اشتباه نکنم

من هم کالسکه هم کریر گود بیبی گرفتم

من نخریدم

ادکس خریدم مدل مسافرتی ۱۳تومن

شنیدم کیدیلو و دلیجان خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری