من کیدیلو D900 خریدم خیلی شیکه و قشنگه جای نشیمنش هم درمیاد میشه ساک حمل نوزاد
واینکه هم رو به مادره هم رو به خیابون
روش پشه بند ،بارونی، سایه بون، ی کوله کوچیک هم داره
فقط تنها بدی داره اینه اجازه نمیدن ببری داخل هواپیما🥲
من کالسه و کلیر رو مارک کیدیلو خریدم
کیدیلو کابین سایز
من کیدیلو d900 گرفتم خیلی باحاله۹
چیکو گرفتم
من چیکو گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.