سلام خانوما کالسکه چه برندی خوبه ؟

۶ پاسخ

من کیدیلو D900 خریدم خیلی شیکه و قشنگه جای نشیمنش هم درمیاد میشه ساک حمل نوزاد
واینکه هم رو به مادره هم رو به خیابون
روش پشه بند ،بارونی، سایه بون، ی کوله کوچیک هم داره
فقط تنها بدی داره اینه اجازه نمیدن ببری داخل هواپیما🥲

من کالسه و کلیر رو مارک کیدیلو خریدم

کیدیلو کابین سایز

من کیدیلو d900 گرفتم خیلی باحاله۹

چیکو گرفتم

من چیکو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری