کیدیلو گرفتم تعریفشو شنیدم مدل z8
منم کیدیلو گرفتم هم اپشناش خوبه هم سبکه ،سفریه و جمع میشه، خیلی ها هم دیدم دارن از این برند
کالسکه کیدیلو گرفتم هم قیمتش نسبت به بقیه خارجیا بهتره هم کیفیتش خوبه
هنوز كالسكه نگرفتم،صندلي ماشين joei مدل every stage fx
من کالسکه برند کیکابو گرفتم نسبت ب پولی ک میدی کیفیت خوبی دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.