🟣کالسکه و صندلی ماشین چه برندی بگیرم؟

۵ پاسخ

کیدیلو گرفتم تعریفشو شنیدم مدل z8

منم کیدیلو گرفتم هم اپشناش خوبه هم سبکه ،سفریه و جمع میشه، خیلی ها هم دیدم دارن از این برند

کالسکه کیدیلو گرفتم هم قیمتش نسبت به بقیه خارجیا بهتره هم کیفیتش خوبه

هنوز كالسكه نگرفتم،صندلي ماشين joei مدل every stage fx

من کالسکه برند کیکابو گرفتم نسبت ب پولی ک میدی کیفیت خوبی دارن

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 روزهای ابتدایی تولد