خانوما کالسکه بچه چ برندی هم کیفیت خوبه هم قیمت؟؟؟

۱۲ پاسخ

من کیدیلو‌۶۵۳۰ گرفتم جنس برزنت و بدنه اش عالیه چرخای بزرگ داره رو به مادر میشه ۱۰ تومن خریدم

به بودجه ات بستگی داره
اگه قیمت برات مهم نیست قطعا خارجیا خیلی بهتره از ایرانی ها مثل دلیجان اینا .
اگه قیمت مهمه و نمیخوای هزینه کنی دلیجان بگیر

من دلیجان گرفتم

من چیکو گرفتم راضی ام

اگر میتونید هزینه کنید و قیمت براتون مهم نیست کیدیلو هم خوبه ، اما دلیجان هم خوبه ، بیینید چقدر بودجه دارید ، کالسکه خیلی طیف قیمتی متفاوتی داره ، شما تو کلاس و برند نباشید، یه چیز راحت برا خودتون بگیرین

دلیجان

دلیجان سرویسه کلا،گهواره اش هم دلیجان گرفتم

کریر هم اصلا خارجی نخرید سنگین و کوچیکن
دلیجان خوبه

من دلیجان دارم راضیم

دلیجان

دلیجان

دلیجان مارک خوبیه ب نظرم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری