عالیه بگیر.خیلی تمیز میشوره.واسه دو سه تیکه لباس نی نی هم عالیه.لباسشویی بزرگو نمیشه برا دو تیکه روشن کرد.
مال من ژنرال تکنیکه.اتومات نیس.داخل حموم میذارم
بنظرم هزینه اضافی
اگه لباسشوییت Baby Care داره دیگ نیازی نیست
فریدولین خوبه ولی خیلی سخته ،ورودی و خروجی،اتوماتیک بگیر ولی ۱۰ تومن گرونتره فکر کنم.
فقط اتوماتیک خوبه معمولیا خوب نیستن باید خودت ابکشی کنی ارزش نداره منک پشیمونم
خب چرا از گزینه baby care لباسشویی استفاده نکنیم؟ بنظرم خریدش الکیه
دوستم داره گفت که اکثرشون موتورشون ضعیفه ولباسو خوب نمیشورن.و اینکه چندتالباس رو که شست موتورش داغ میکمه
من فریدولین گرفتم لباساروحسابی تمیزمیکنه
ب نظرم خیلی کاربردیه آخه لباسای بچه زود کثیف میشه وباید تندتندبشوری اون کارراه اندازه
ازلباسشویی هم بهتره چون جرم وکثیفی نداره برالباس بچه و جلوگیری ازحساسیت پوستی خوبه
من هنوز نخریدم ولی یکی اقوام تعریف فریدولین رو میکرد
عالیه .عصا دستمه .
فرودولین و میلاد خوبن و از قدیما بودن
اره خوبه تمیز میکنه من فریدولین گرفتم
بنظرمن به کار نمیادش چون قشنگ نمیشوره همش انگاری لباسارو انداختی توی آب ودراوردی
خوبه ولی حتما تخلیه اتوماتیک بگیر
اون یکی ها خیلی سخته استفادش
من شنیدم فریدولین خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.