مینی واش اتوماتیک چه برندی خوبه؟

۵ پاسخ

من جنرال تکنیک گرفتم

هیچی اگر دوقلو خریدی میگن خوبه خشک کن جداست و..
تکی اصلا نخر
چرا چون بعد باید خودت آب بکشی و.. کلی دردسر داره

فردولین

من فریدولین گرفتم
البته هنوز نصب و استفاده نکردیم
با تحقیق به این برند رسیدم

من فریدولین گرفتم

سوال های مرتبط

مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو ها مامان جوجه کوچولو ها ۱۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان راینا🩷 مامان راینا🩷 ۶ ماهگی
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری