سلام مینی واش چ برندی و چن کیلویی خوبه

۶ پاسخ

من تحقیق کردم فریدولین خوبه

من که نمیخرم میندازم تو ماشین خودمون چون شستشوی کودک داره دیگه

منم تعریف فریدولین شنیدم، اما موندم کدوم بخرم

خواهش قشنگم

۳/۵ کیلویی مارک فریدولین عالیه بهتر از این نیست بازار من خریدم ۵ و ۵۰۰ هزار تومان

من فریدولین خریدم

سوال های مرتبط

مامان آیساخانمی 🩷🩷 مامان آیساخانمی 🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی
مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی
مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی