سلام مینی واش کاربرد دارد ؟اگه آره چند کیلویی

۱۰ پاسخ

من دارم ۷کیلوی سطلی فریدولین قبل بارداری گرفتم الان دوتا ماشین لباس شوی دارم

نه اصلا من یکی گرفتم بدون استفاده

اگر جاشو‌ داری اره خوبه لباسای بچه رو میندازی توش بعد ها هم برا خودتون که یوقت لباساتون کمه یا موقع مدرسه بچه یا برا کفش عالیه من جام کوچیکه نگرفتم

از این مسافرتیا چجوریه خوبه؟ سلیکونی

نه اصلا

خیلی کاربردیه زنداداش من داره عصای دستشه ، من ۲.۵ کیلویی مارک فریدولین گرفتم

من شنیدم خوب نیست ماشین لباسشویی برنامه شستشوی لباس کودک داره و مینی واش کامل خشک نمیکنه

آره منم گرفتم. همکارم داشتن خیلی راضی بودن من ۳.۵ کیلویی گرفتم

سلام بله ، بستگی به اسنفاده خودت داره دیگ ، من دارم خوبه

خیلی خوبه اندازش متوسط باشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری