خانوما وسایل بهداشتی نینی رو از چه برندی خریدید؟ و چه چیزایی؟

۱۱ پاسخ

من برا پسر اولم همه رو فیروز گرفته بودم
شنیدم ایروکس هم خوبه
شامپو سر و بدن چیکو گرفتم اینبار
لوسیون هم احتمالا جانسون بگیرم
کرم سوختگی هم سودو کرم گرفتم
کرم مرطوب کننده هم سیوند میگیرم

پینو و بی بی لند

من همرو فیروز میخرم بهترینه.... برا دخترمم همینو استفاده کردم هم راحت پیدا میشه هم بصرفه س
حساسیت هم ندیدم بده

پینو فیروز ماما بیبی

شامپو سر و بدن و لوسیونش رو بی‌بی کوکول خریدم، شوینده لباسشو پینو، مایع استریلش رو یونی

روغن بدن ویه دونه صابون و پودر بچه فیروز
شامپو و لوسیون چیکو
گوش پاک کن
پنبه
کرم سوختگی سودوکرم

فیروز

فیروز
شامپو سر
شامپو بدن
لوسیون
کرم کالاندولا
پودر بچه
روغن بدن

فیروز، پینو

پینو و فیروز

پینو ماستلا و فیروز

سوال های مرتبط

مامان مامان🤰🏻🍒 مامان مامان🤰🏻🍒 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی