۱۲ پاسخ

فیروز البته خیلی ها مارک خارجی میگیرن اما من خودم فیروز رو قبول دارم

منم فقط فیروز عالیه

من وی کر خریدم

تصویر

یونی بیبی مدنظرمه و بیبی کوکول ،سودوکرمم ک حتما میگیرم. من همه رو یه مارک نمیگیرم.

فیروزه من گرفتم

من بی‌بی‌لند گرفتم

من مامابیبی گرفتم

وای متنفرم از مارک فیروز
من فقط مارک هیدرو درم

جانسون

متفاوت گرفتم شوینده لباس پینو
کرم سوختگی سودوکرم
دستمال مرطوب و لوسیون وی
شامپو بدن و شامپوسر مامابیبی
تمیزکننده شیشه شیر بیبی سان

من بی بی لنو گرفتم فقط روغن بدن و وی‌کر گرفتم

خارجی یا ایرانی

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری