فیروز
فیروز
فیروز
فیروز
تو شرایط الان ایران خارجی واقعا ریسکه خریدش اکثرا فیک هستن به اسم اصل میفروشن
من خودم کرم ماستلا داخل ایران قیمت کردم یه چیز بود
به دوستم که اسپانیا هست گفتم بخره قیمت اصلش ۵ برابر ایرانه
میشه مگه ؟؟
پس ایرانی ها خیلی مطمئن تر هست
من فیروز گرفتم
فیروز اصلا خوب نیس .من چیکو میخرم
ایروکس و پینو بیبی خوبه من شنیدم
من فیروز شامپو سر و بدن و روغن بچه فیروز
کرم سوختگیم شاید کالاندولا
من میخوام فیروز و بیبی لند بگیرم
بسته ای نگیر فیروز اصلا خوب نیست شامپو بیبی فرست خوبه
من فیروز و اردن
من پینو میخام بگیرم
برندهای خارجی زیادی هستن ولی قیمتاشون بالاس من نمیخام برای شامپو انقد هزینه کنم!
من بی بی فرست گرفتم ضد حساسیت و میگن خوبه حالا استفاده کنم ببینم چطوریه
چیکو خیلی خوب
یه سریا رو چیکو گرفتم یه سریم پینو
پینو مبگبرم خودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.