سلام مامانایی که دوقلو دارید چه وسایلی مشترک گرفتید برای نینی ها؟؟؟

۳ پاسخ

تجربه دوقلویی من میگه هرچی ک یکی باشه سرش دعوا میکنن هرچند چیز بیخودی باشه ولی مثلا کیف باید ی دونه باشه

کالسکه که دو قلوعه
ساک لوازم هم که یدونه ست
من سرلاک خوری رو یدونه گرفتم اما میوه خوری رو دو تا
یسری اسباب بازی رو یدونه ای گرفتم مثلا کامیون بزرگ که یکیش بشینه داخلش یکیش هل بده😂😂😂
شانه و برس و ناخنگیر
زیر انداز تعویض دوتا گرفتم اما خوشم اومد که گرفتم و گرنه یدونه کافیه
یا مثلا خشک کن برا هردوشون مشترک میشه چون همیشه تمیز شسته میشه دیگه
ولی اکثر وسایلشون باید دوتایی باشه

خواهرم دوقلو داره. تقریبا همه چی شون دوتا یی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وششم بارداری