قندتونو چجوری چک میکنید؟

۶ پاسخ

به نام خدا دستگاه تست چون سه هفت پیش زیاد بود با گلوکز بااینکه رعایت کردم اومد نرمال شد ولی گفت چک کن هرروز

اگ قدمت بالا یا پایینه دستگاه شو داشته باش اگ نرماله ک هیچی دیگه

با دستگاه خونگی

دیابت دارم با دستگاه

با دستگاه توخونه

چون دیابت دارم با دستگاه

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان وطن مامان وطن ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ویکم بارداری