به نام خدا دستگاه تست چون سه هفت پیش زیاد بود با گلوکز بااینکه رعایت کردم اومد نرمال شد ولی گفت چک کن هرروز
اگ قدمت بالا یا پایینه دستگاه شو داشته باش اگ نرماله ک هیچی دیگه
با دستگاه خونگی
دیابت دارم با دستگاه
با دستگاه توخونه
چون دیابت دارم با دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.