۳ پاسخ

اره برنج و نون زیاد میخوردم هر روز بستنی و کلمپه و کیک میخوردم هبچی رعایت نمیکردم حالا گفت دیگ هیچی نخور

منم خیلی میترسم اصلا هرچی میام بخورم کوفتم میشه هی به قندش فکر میکنم و نمیخورم

والا من اصلا چیزای شیرین دوست نداشتم ولی ازمایش هفت ماهگی که دادم دکتر گفت دیابت داری

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی