اره برنج و نون زیاد میخوردم هر روز بستنی و کلمپه و کیک میخوردم هبچی رعایت نمیکردم حالا گفت دیگ هیچی نخور
منم خیلی میترسم اصلا هرچی میام بخورم کوفتم میشه هی به قندش فکر میکنم و نمیخورم
والا من اصلا چیزای شیرین دوست نداشتم ولی ازمایش هفت ماهگی که دادم دکتر گفت دیابت داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.