۳ پاسخ

همه چی بخور ولی زیاده روی نکن

نه خداروشکرولی بهداشت گفت درسته قندت خوبه ولی دلیل نمیشه شیرینیجات زیادبخوری

منم ازاول عاشق شیرینیجاتم

سوال های مرتبط