۸ پاسخ

منم چیزای شیرین و شور دوست دارم همش وسوسه میشم تی نیت چیه

من از ترس دندون درد نمیخورم اصلا چیز شیرینین چون بعدش بیچاره میشم از درد دندون

منم همش ویار شیرینی دارم اکثرا هم خودم خونه کیک اینا می‌پختم میخوردم
آزمایش قند ک دادم قندم پایین بود
ولی بخاطر شیرینی و مايعات زیاد خوردنم اب دور بچه زیاد شده و الان تو رژيم غذایی ام

وایی من دیگ رد دادم ایقد هوس چیزا شیرین میکنم😭

من ویارم فقط چیزهای ترشه اصلا شیرینی جات نمیتونم بخورم ولی تا دلت میخواد لواشک و ترشک و پرتقال و اینا میخورم

من حالممم از شیرینی بهم میخوره🤮
یعنی دوست دارم یدونه زولبیا بامیه بخورم ولی وقتی بهش فک میکتم حالم بذ میشه

منم چیزای شیرین دوسدارم همه‌چی ام میخورم..البته ازمایش دادم قند نداشتم

آزمایش قند دادی ببینی رو چند؟

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری