قندم لب مرزه برعکس هوس چیزای شیرین میکنم هعییی🥺🫠

۴ پاسخ

خیلی سخته منم لب مرزی ام انقد دلم میخواد شیرینی جات بخورم

منم همینم 😭 بعضی وقتام نمیتونم جلوی خودمو بگیرم میخورم😎

خیییلی بدهه
من هوس کلی شیرینی کردمم🫠🥺
شوهرم میگ بعد رایمانت میبرمت هرچقد میخوای بخور فقط این چند روزو طاقت بیار وای لامصب نمیییشههه

منم همینم ۹۷ انقدر هوس شیرینی و بستنی میکنم مخصوصا هندونه 🥲ولی جلوی خودمو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان ویانا خانم مامان ویانا خانم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی