۹ پاسخ

کیک خونگی درست کن
منم کلا میل و علاقه م به شیرینی هست😆 حیف حیف اضافه وزن زیاد میشه

زیاد نخور اب دور بچت زیاد میشه خطرناکه منم یه مدت بستنی میخوردم رفتم سونو تا ابش زیاد شده🫠

منم عاشق شیرینی ام اما ن ب شدت شما
البته شدید هستاااا اما خودمو کنترل میکنم همینجوری وزنم زیادی بالا رفته

منم مث خودتم اوایل همش چیزای ترش،الان فقط شیرینی یه جعبه شیرینی دوسه روز بیشتر نمیمونه تویخچال 🫠

دقیقا منم
اوایل فقط چیزای ترش
الان واسه شیرینی میمیرم
دیروز ازمایش قند دادم ببینم چطور میشه

من برعکس چیزای شیرین میلیم نمی‌کشه زیاد ولی شوری وترشی چرا عاشقشونن

اگه خیلی بخوری ممکنه قندت بگیره

نه عزیزم طبیعیه نوش جونت
من خودمم الان خیلی هوس شیرینی می‌کنم ولی متاسفانه قند دارم🥲

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری