منم خییییلی شیرینی میخورم
من زیاد خوردم ولی قند نگرفتم
بستگی به قند ناشتات داره.اگه نرماله بخور ولی خیلی زیاده روی نکن
بی تاثیر نیس کم کم بخور یهویی شیرینی زیاد نخور
منم خیلی بستنی میخوردم خداروشکر تا الان اوکی بود
منم میخوردم خداروشکر نگرفتم😂
کم بخور عزیزم خطرناکه اگر قند هم نداشته باشی تو بارداری قند میاد سراغ آدم باید خیلی رعایت کنی من از اول خیلی رعایت میکنم خیلی شکر خدا قندم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.