۱۰ پاسخ

من از اول ماه رمضون با همین ویارم مشکل داشتم یا بستنی دیتم بود با کیک و شیر و بیسکوئیت
خیلی زیاده روی کردم خیلی قندم قبلا ۷۹ بود آزمایش گلوکز دادم سه روز پیش ناشتام۹۲ هست الان دیگ گفتم نخورم نهایت بستنیی چیزی وزن نینی ام ماشالله خوب بود میترسم خیلی درشت بشه نتونم بزارم اصلا قند خیلی بده

کلی لباس جدید نوزادی آوردم
هم وارداتی هم ایرانی و قیمت مناسب
همه کارها با کیفیت تضمینی
کلی مامان تو کانال عضو و رضایت دارن از خریدشون
تو ایام تعطیل هم ثبت سفارش داریم

کانال روبیکا
@nini_heed1

اگه میتونی رژیمی بخور خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد

من که فقط بستنی میخورم ینی روزی دوتا نخورم گریه میکنم

سعی کن کیک و شکلات نخوری زیاد
اگه میتونی انجیر خشک بگیر
بشور بریز توی ابکش و بذار روی بخاری با شعله کم که خشک بشه
بعد در بیار بریز توی یه ظرف در بسته پ هر وقت چیز شیرین هوا کردی بخوری
من انجیر نقلی خریدم عالیه
یا خرما و ارده بگیر اینم عالیه

وای منم همینطوریممم، قند ندارم ولی نمی‌خوام زیاد بخورم چاغ میشم😂🥲

منم اینطوری ام وبچم پسره😄

منم همینم
قندمم پایینه خداروشکر😁

منم همینطور ی ام و بچه ام دختره شما چی؟

وای منم الان دوسه روزه اینجوریم میترسم قند بگیرم

سوال های مرتبط