من ک ویارم ترش و شور بود قند گرفتم چ برسه به شما رعایت کن
منم که افت قند داشتم مجبور بودم بخورم ولی باز احتیاط کردم خداروشکر نداشتم بخور ولی هرچی میخوری نصف کن
مراقب باشه همه چی به اندازه بخور من که کلی مراقب بودم گرفتم البته الان نرمال شده
من فقط چیزای ترش
نه من کلا شیرینی خیلی دوست ندارم ولی لامصب دقیقا از هفته های شما تا ۲۵ تمام عاشق شیرینی بودم،همون تایمم آزمایش گلوکز دادم خوب بود خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.