۴ پاسخ

ایندفعه بری پیشش برات می‌نویسه
دکترت کیه عزیزم

۲۴ ب بعد. بخور که خدایی نکرده گرفتی لااقل به دلت نمونه

منم چیز شیرین این مدت خیلی دلم میخواست ولی قندم اصلا بالا نبود نگران نباش ‌.من ۲۸هفته انجام دادم زودتر هم میشه بری

هفته 24 تا 26 مینویسه برات

سوال های مرتبط