۴ پاسخ

شاید او لحظه که قندتون میفته هوس میکنید

خیلییییییییی🥺

اره اصلا دسته خودت نیس قبلش من اصلا حالم از شیرینی جات بهم میخورد بعد ک قند گرفتم دلم چیز شیرین میخواستم مثلا بشینم کلی بستنی شکلاتی بخورم😐🤣🤣

اره افراد عادی دیابتی هم همینن کلا هوس شیرینیجات میکنن

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری