۱۳ پاسخ

من میخورم

من روزی دوتا میخوردم ۳۴ هفته چند روزم بود قط کردم

منم میخورم

منم میخورم از هفته فک کنم ۲۱یا ۲۲ بود.

بنظرتون براچی خوبه؟ منم تقریبا از اول بارداری نوشته برام
شبا با آهن میخورم

از هفته ۱۲ روزی دوتا میخورم

من از امشب دیگه نخوردم

من از ۱۳هفته تا ۳۶هفته خوردم

عزیزم دوست داشتی بیا گروه تلگراممون
باردارن همه
تعداد هم زیاد نیست
به این ایدی پیام بده
@ftme_kh91

شما دکتر براچی براتون نوشته؟

من دوسه روزم میخورم بعد قطعش میکنم

از 19تا 32هفته خوردم

من میخورم 🙂🙂

سوال های مرتبط

مامان محمد کوچولوم مامان محمد کوچولوم ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان والاجان ونداجان مامان والاجان ونداجان ۴ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد