خانوما کسایی ک اسپرین میخورین تا چند هفته میخورین؟

۱۵ پاسخ

من هر شب میخورم دکتر گفت تا 36هفته بخور بعد قطع کن

دکتر گفت تا ۳۶ هفته

تا 32 گفت بخورم ولی چن باری خون دماغ کردم 31هفته قطع کرد برام

تا ۳۶ هفته

من ازاول بارداریم خوردم تاالان دکترم چیزی نگفته که بخواد قطع کنه

تو اینترنت هم زده تا ۳۶ هفته

من تا ۳۸ هفته خوردم، ۳۸ هفته و ۴ روز هم عمل شدم و هیچ اتفاقی نیفتاد.

تا36هفته

شبی دوتا تا هفته ۳۶

ب من ک چیزی نگفته 🥲

تا۳۵هفته

من قطع کردم ۳۶ شدم

به من که فعلا چیزی نگفته

تا پایان هفته ۳۴ به من گفت بخورم

یه دونه شبی تا ۳۵

سوال های مرتبط

مامان والاجان ونداجان مامان والاجان ونداجان ۴ سالگی