هر۸ ساعت
مثلا ۷صبح ...۳بعداظهر....۱۱شب
دکترم گفته بود اینجوری بخور
من بعد از هر وعده غذایی میخورم وگرنه یادم میره منم روزی سه تا میخورم
من نصف صبح میخورم نصف شب
من اول بعد هر وعده غذایی میخوردم ولی تاثیر نداشت،هر ۶ ساعتش کردم تاثیرش خوب بود چند ماه همینجوری خوردم
چی هست ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.