۹ پاسخ

من میخورم بعد میرم ازمایش

من دکترم گفت نخور آزمایش بده

من چون تیروییدم مال بارداریه دکترم میگه بخور چون ما با قرص کنترلش کردیم

به من دکتر گفت بخور

من از دکتر پرسیدم گفت بخوری با نخوری فرقی نداره. چون تیروئید تو یک ماه اثر میزاره

من از دکترم پرسیدم گفت باید همون ریتم که دارو میخوری رو ادامه بدی

نه
اول آزمایش بدین بعد آزمایش قرص بخورین
(من صبح آزمایش میدادم ناشتا بودم دکترم اینو گفت)

باید ناشتا باشی

نه نخور

سوال های مرتبط