۷ پاسخ

من نمیخورم

نباید بخوری

نه اون روزناشتا برو

نباید بخوری ولی من امروز حواسم نبود و خوردم😂

فرقی نداره. چون سطح تیروئید یک ماهه ات رو بررسی می‌کنه. فقط به کسی که خون میگیره بگو که قرص خوردی. من وقتی که میرم آزمایش قرص نمی‌خورم

نه نباید بخوریم

من ک نخوردم

سوال های مرتبط