۳۰ پاسخ

😞😞😞💔💔 خیلی ناراحت شدم واست فقط خدا می خوام دلت آروم کنه

چقد لحن حرف زدنش بده چجوری تحمل میکنی خواهر😕

بیا حرف بزن باهامون

کجایی مامان آرتا

عزیزم اینجور که از لحن صحبتای شما متوجه شدم انگار شما ته دلت دوست داری برگردی دلت میخواد شوهرت بیاد به پات بیفته عذرخواهی کنه و شما رو ببره خونه و شما خوشحال که تونستی شوهرت رو رام کنی و مثل قبل بازم عاشقانه به زندگیت ادامه میدی و چشمتو روی همه چیز میبندی و اما چیزی که از حرفای شوهرت متوجه شدم اینه که شوهرت اصصصصلا شما و حرفاتونو جدی نمیگیره انگار قبلا خیانتایی بوده که شما چشم روشون بستی و فراموش کردی.میدونی کلا ترس شوهرت ریخته و اهمیتی نمیده به شما الانم تو دلش میگه اینکه خودش برمیگرده حالا بزار چند روزی قهر باشه.این آدم حتی اشتباهاتش رو متوجه نمیشه حتی پشیمونم نیست و مطمئنم باز هم به کاراش ادامه میده چه شما باشی و چه شما نباشی

چقدر بعضی از مردا میتونن اینقدر بی ذات باشن چقدرررر تازه پرو و طلبکارم هست واقعا متاسفم برای همچنین مردایی

چرا اینقدر اوضاع جامعه خراب شده واقعا آدم دلش میگیره از این همه بد بودن و کثیف بودن این جور زن و مردها
عزیزم انشالله خدا بهترین راه رو پیش روت قرار بده

اوف اعصابم بهم ریخت واقعاا
خدا لعنتشون کنه
بمیرم برا دلت😔

به نظرم کاری نکرده اون اح م ق خواسته بره اینم توحرفا شیطونی کرده..البته خودت شوهرتو بهترمیشناسی..به نظرم خیلی لجبازه لحن حرف زدنشم بده..ازش تعهداینابگیر برگرد خانواده نداره؟؟

سلام خیلی ناراحت شدم برات امیدوارم زندگیت همونجورکه میخوای ردیف شی
بهت یه شماره بدم شماره مشاوره
جلسه اول رایگان
یه جلسه باهاش صحبت کن إن شااالله بهت کمک کنه
09103797057

مامان آرتا میشه تاپیک جدیدم راهنمایی کنی لطفا

دوستان میشه منم راهنمایی کنید تروخدا🥺🥺

الان رفتم تاپیک دیروزت رو خوندم تازه متوجه شدم چی شده
مامان آرتا
وقتی گفته تا صبح گروپ میزنیم یعنی دقیقا این کاره بوده و هست😔
بنظرم فردا برو ی آزمایش HIV و هپاتیت اینا رو هم بده دور از جونت ایشالا که نگرفته باشی
خواهش میکنم ازت
اگه مطمئنی که اینکاره هست دورش رو خط بکش
بری باهاش به خودت خیانت کردی

چقدر اعصابم خورد شد

اشککک ریختم چقدر من برات دختر
الهی بمیرررررم برا دلت
چقدر قلبم برات گرفت
اونجا ک‌نوشتی چقدر گفتم بیا بچه مون رو ببریم پارک... بغض کردم بخدا
چقدر شوهرت واقعا بی شخصیته که اینجوری جواب داد
هیچیش نبود
از حرف زدنت معلومه ک خانومی
حیفه توعه بخدا
معلومه سالها باکسی بوده باشی و بابای بچه ت باشه سخته بخوای ازش جداشی
اما به این فکرکن ک لیاقتت مردیه ک کنارت باشه پشتت باشه با ناراحتیت ناراحت شه قلبتو نشکونه نازتو بکشه و بهت محبت کنه ن چنین مردی....
بچها بزرگ میشن
اینی ک من میبینم نبودش بهتر از بودنشه برای پسرت.
خدا کمکت کنه تصمیم درست رو بگیری
ولی یادت نره همیشه چنین موقعیت و فرصتی برات نیست

من اگه جات بودم هیچوقت نمیبخشیدمش فکرش هم آدمو دیوونه می‌کنه خیانت هیچوقت بخشیدنی نیست من به شخصه خودم رو این موضوع خیلی حساسم خط قرمزم خیانته
اگه واقعا پشتیبان داری میتونی طلاق بگیری طلاق بگیر بچه هم تا ۷سالگی با حضانتش با مادره
تو که مدرک داری میتونی قشنگ طلاق بگیری

عزیزم میدونم خیلی اذیت شدی ولی کاش به روش نمیوردی... شاید یه روز و شب دیگه میتونستی مچشو بگیری

خدا کمکت کنه ایشالا هر چی خیره برا خودتو گل پسرت پیش بیاد از خدا میخوام آرامش رو برگردونه ب زندگیت

طلاق
دادخواست طلاق ک برسه به دستش اگ پشبمون باشه ک به غلط کردن میوفته اونوقت جلو چهارتا بزرگتر جمع
بنویس بده امضا کنه دور این اشغال بازیا خط بکشه اگ شد هم حق طلاقو ارش بگیر
اگ هم ک غمش نشد بیخیال ولش کن بره رد این کاراش
ادم این کارهه ک بدرد زن و زندگی و بچه نمیخوره
دوروز دیگه ت بچشم تاثیر میزاره

ببین عزیزم من خودم طلاق گرفتم طلاق همه اولش ازش میترسن ولی یجاهای به نفع آدمه من خودم بشخصه وحشت داشتم ازش ولی دیدم جون خودم دخترم در خطره تمومش کردم و بعد فهمیدم چه کار خوبی کردم چقدر محکم و با عرضه بودم که خودمو‌و بچمو از اون زندگی نکبتی نجات دادم شما اگه واقعا قصدت جدایی دیگه باهاش حرف نزن برو ی شکایت کن بزار در جریان بیفته بزار ازت حساب ببره ازش تعهد بگیر ولی اینم بدونم تو ایران باید ی پشتوانه قوی داشته باشی تا با بچه جدا بشی وگرنه سخت‌ترین کاره

کاش دیشب میرفتی خونت چرا نرفتی؟

مامان ارتا من یه دوستی داشتم مشابه شما ادامش میزارم الان

اصلا باهاش بحث نکن بنظرم حیفته بازم خودت میدونی

8888
زنک میزنع و جواب نمیدم من فعلا دیگه می‌خوام سکوت کنم
نمی‌دونم چی قرارع بشه ولی سپردم به خدا میترسم از طلاق ولی از طرفی هم از شوهرم متنفرم متنفر ررررر
حالم بهم میخوره ازش
خواهرم میگه عرضه نداری ک طلاق بگیری امر حات بودم تا الان هزار بار تمومش کرده بودم

تصویر

77777

تصویر

66666
اینجا هرچی می‌گفت سکوت میکردم انقد زنک و پیام میداد ک جواب دادم

تصویر

5555555

تصویر

444444

تصویر

3333333

تصویر

22222222

تصویر

1111111

تصویر

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ سالگی
امروز گهواره به دو دسته تقسیم شده : اونایی که رفتن مراسم شیرخوارگاه اونایی ک خواب موندن مثل خود من🫣😅
بیاین بگین کیا رفتن کیا خواب موندن؟
من ینی شب قبل خوابیدن ب خودم گفتم نسا صبح گ بیدار میشی دیگه نخواب آماده شو بریم🥴
از اونجایی ک من خوابم سنگین و تو خواب کلا هیچی یادم نمیاد🤣 صبح ساعت ۶ همسرم رفت بیدار شدم بیدار نه که بهش صبحونه اینا بدم نه وقتی دیدم داره میره بیدار شدم بای بای کردم خوابیدم دوباره ساعت ۷ بیدار شدم امیر آب میخواست آبش خورد و خوابید منم خوابیدم🫣
بعد وقتی ک بیدار شدم گفتم چطور من چندبار بیدار شدم و اصلا یادم نبود ک باید بریم مراسم😬
خلاصه که ما امسال خواب موندیم😓 دوسال پشت سر هم رفتیم امسال قسمت نشد انشالله سال دیگه 🫶🌱








فرزندپروری پوشک شیردهی شیرخشک بارداری کودک بچه فرزندپروری پوشک بارداری شیردهی شیرخشک کودک پوشک فرزندپروری فرزندپروری پوشک شیردهی شیرخشک بارداری کودک بچه فرزندپروری پوشک بارداری شیردهی شیرخشک کودک پوشک فرزندپروری فرزندپروری پوشک شیردهی شیرخشک بارداری کودک بچه فرزندپروری پوشک