از این ور هم پای دخترم سوخت 😞

تصویر
۱۰ پاسخ

وای بمیرم‌باچیرسوخته

تو رو خدا شوهرتو بفرست بره از داروخانه الان براش پماد سیلور بگیره
ببین چی بهت میگم پماد سیلور مخصوص سوختگی هست خود سر خرتو پرت الان نزن بهش خمیر دندون رو اردن بشور از روی پاش روغن هم نزن فقط سیلور اگه خدایی نکرده حس کردی که انگشتاش دارن ورم میکنن یا دارن بهم می‌چسبن باند وازلینی بگیر بزار لای انگشتاش پانسمان کن و سریع بچه رو ببر بیمارستان سوانح سوختگی وگرنه خدایی نکرده عفونت میکنن
تجربشو دارم خواهر
از رو خودم حرف نمیزنم
گناه داره طفل معصوم نفسم رفت دیدمش 😥😥

یه کلام این پماد دوای سوختگیه وسلام

تصویر

اون مو رو بکن از بچه

ای خداباچی سوخته من امروزدرب قابلمه روبرداشتم بخارش زدانگشت شستم سوخت تا۳ساعت فقط میسوختم

پانسمان کن بچس

پماد سوختگی یزن

ددددددد

الفا عالیه الان بفرس شوهرت بره داروخونه شبانه روزی بگیره بیاره بزن تا صب بهتر میشه

ای مادر بمیرم براش

آلفا بزن عسل بزن

دکتر هم ببر سخت میشه

سوال های مرتبط

مامان نازنین😍 مامان نازنین😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری