سلام بچه ها چطورین

تصویر
۵ پاسخ

دختر منم دوروزه همش میگه پام درد میکنه ولی علائم دیگه نداره

چقدر بد.... چطور ۲ هفته اس اومده ولی مامانا اینجا نگفتن... بیشتر توضیح بده

وای علائمش چیه

اسمش چیه؟ چجوری مبتلا میشن؟

از چه طریق انتقال داده میشه؟

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان رادوین و دلاوین مامان رادوین و دلاوین ۴ سالگی
مامان baby 💙💜 مامان baby 💙💜 ۵ سالگی
مامان 💙زندگیم 💙 مامان 💙زندگیم 💙 ۴ سالگی
مامان نوهان🩵 نیل🩷 مامان نوهان🩵 نیل🩷 ۴ سالگی