بچه ها چطورین🥺

۶ پاسخ

خوبيم فلن عزيزم،
وقتي ميگه حسينيه ميكنيم همينه ديگه

استرس اظطراب
سست، بیحال
کاش تموم بشه این جنگ

من که ریلکسم

بد دلم برا میناب کبابه

خراااب،بی حالم ،پسرمم اصولا موقعی که ادم مریض باشه یا بی حوصله باشه ۱۰۰ برابر اذیت میکنه که به مرز جنون برسی

روحیه صفررررر
سست شدم کاش تمومش کنن دیگه این جنگو
دلم برای بچه ها کبابههههه

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان ... مامان ... ۴ سالگی