۱۲ پاسخ

باید خسارت بگیری

اصلا بیخیالش نشو. برو داد و بیداد راه بنداز.
اینجوریه کسی چیزی نمیگه چند نفر دیگه هم بدبخت میکنن

کاش آماده میگرفتی...برو ازش خسارت بگیر...ناراحت نباش حالا شده دیگه

عزیزم عکسشو بزار ببینیم

منم لباس عید ۲سال پیشمو دادم خباط زیپ شیردهی بزنه گند زد توش بعد ک باهاش دعوا کردم ی سارافون دیگه بجاش برام دوخت ولی با ی پارچه داغون و کوتاهم دوخت.دیگه اون لباسو نپوشیدم حتی ی بار😑

چه شکلی بود لباست

بپوش عکس بگیر بذار ببینم چه جوریه

وای چراااا دادی دست خیاط ناشی
منم دیروز رفتم بگیرم هر چی پوشیدم گشاد بود منصرف شدم کلا

عکسشو بفرست ببینیم؟
یعنی دیگه نمیتونی بپوشی؟

پولشو ازش بگیر

کاش وقتی بلد نیستن بگن
میبردم جای دیگه😭😭😭ای خدا

۴ میلیون پول کت شلوار دادم یکم گشاد بود دادم خیاط خرابش کرده😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان رادوین و دلاوین مامان رادوین و دلاوین ۴ سالگی
مامان الهی خودت بساز مامان الهی خودت بساز ۳ سالگی