باید خسارت بگیری
اصلا بیخیالش نشو. برو داد و بیداد راه بنداز.
اینجوریه کسی چیزی نمیگه چند نفر دیگه هم بدبخت میکنن
کاش آماده میگرفتی...برو ازش خسارت بگیر...ناراحت نباش حالا شده دیگه
عزیزم عکسشو بزار ببینیم
منم لباس عید ۲سال پیشمو دادم خباط زیپ شیردهی بزنه گند زد توش بعد ک باهاش دعوا کردم ی سارافون دیگه بجاش برام دوخت ولی با ی پارچه داغون و کوتاهم دوخت.دیگه اون لباسو نپوشیدم حتی ی بار😑
چه شکلی بود لباست
بپوش عکس بگیر بذار ببینم چه جوریه
وای چراااا دادی دست خیاط ناشی
منم دیروز رفتم بگیرم هر چی پوشیدم گشاد بود منصرف شدم کلا
عکسشو بفرست ببینیم؟
یعنی دیگه نمیتونی بپوشی؟
پولشو ازش بگیر
کاش وقتی بلد نیستن بگن
میبردم جای دیگه😭😭😭ای خدا
۴ میلیون پول کت شلوار دادم یکم گشاد بود دادم خیاط خرابش کرده😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.