سلام بچه ها چطورین 👇

۴ پاسخ

من دوو دارم پنج ساله خیلی راضیم

رفتیم چند تا سر زدیم واسه یخچال ساید
دیپونت - پارس- کدومش بهتره

من دوو دارم برای خانواده ۳ نفره خوبه

فقط دیپونت نگیر خیلی کم جا هست مادرم امرسان داره خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان بره آهو مامان بره آهو ۴ سالگی
مامان الهی خودت بساز مامان الهی خودت بساز ۳ سالگی