سلام بچه ها چطورین

تصویر
۲ پاسخ

حتما واسه وسایل برقی از محافظ استفاده کنین

چه شهری هستی عزیزم نگران نباش فعلا واسه برق مشکلی نیست این قطع و وصل شدنا متاسفانه برا باده تقصیر اداره برقم نیست اتصال میزنه شبکه بدبختانه ام تمام سیم ها پوسیده و خرابن بخاطر همین قطع میشه

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان ... مامان ... ۴ سالگی
مامان بره آهو مامان بره آهو ۴ سالگی
مامان الهی خودت بساز مامان الهی خودت بساز ۳ سالگی