#خواننده#پوشک#شیر
واای بیچاره🥺🥺🥺🥺🥺🥺

تصویر
۹ پاسخ

آخی خدابیامرزتش 😫😫😫

این دیگه رسما غول مرحله آخر بود لعنت به ۱۴۰۴💔💔

😭😭😭😭
من تازه خبر رو شنیدم
حیف از جوونیش😭😭

چقد دوسش داشتم😭😭

الهی چقد صداش قشنگ بود حیف شد 😢

واااییی نهههه
حیف بود خداییش
خدا ام نمیدونه کیا ببره کیا بذاره بمونه

واای چقدر ناراحت شدمم خیلی دوسش داشتم😭

اخی طفلک

ای بابا 😭😭چرااینقد خبر بد

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا هفته چهاردهم بارداری
مامان رادوین و دلاوین مامان رادوین و دلاوین ۴ سالگی